Translate

subota, 20. travnja 2013.

Blog nagrada

Kako me danas proljeće (čitaj vrt) muči, odlučila sam predahnuti i podijeliti ovu lijepu Blog nagradu, koju sam i sama danas primila - hvala DuiT handmade! :)

Pravila:
- zahvali osobi koja ti je nagradu dala (mislim, to je pristojno, zar ne? :))
- stavi link njenog bloga na svoj
- stavi na svoj blog logo nagrade
- daruj nagradu sedmero blogova s manje od 50 članova
- stavi linkove na svoj blog
- obavijesti ljude o primitku nagrade
- napiši sedam činjenica o sebi

 

Rules:
- thank the person who gave you the award
- put a link of her/his blog in your blog
- put in your blog the logo of the award
- give the award to 7 blogs with less than 50 members
- put links to this blog
- inform these people that they received the award
- write 7 thing (facts) about yourself

  
Dakle, darujem ovo prekrasno cvijeće:
Za Ovinkom
Moje drobtinice23
Male stvari
How-to-be-a-bad-artist
Sweet Shabby Blue
Owlsandco.
Filippa

Sedam činjenica o meni:
- žena
- mama
- odgojiteljica
- trknita
- razmažena
- preosjetljiva
- šopingholičarka



Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav, prvo od srca hvala na nagradi, nesto me idu ovih dana nagrade.:) Drugo, radis prekrasne stvari. I trece hvala ti sto si mi poslala malo sunceka, jer imam stvarno kronicni nedostatak istog.
    Puno lijepih pozdrava, i ugodan ostatak vikenda ti zelim.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala na nagradi!
    cestitke su preslatke, ne znam koja mi se vise svidja! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za nagrado! Tvoje ustvarjanje je prekrasno. Želim ti še mnogo ustvarjalnih trenutkov.Lp

    OdgovoriIzbriši

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić